1. Határozd meg egy mátrixban, hogy hány olyan sora van, amely nem tartalmaz 0 értéket! (2 pont) 2. Készíts egy számláló komponenst! a. A számláló egy csak olvasható szöveges beviteli mezobol és két gombból (plusz, mínusz) áll! A gombok megnyomásával a szöveges beviteli mezoben lévo szám eggyel no vagy csökken. (2 pont) b. Definiálj a szkriptben egy minimum és egy maximum értéket! Ha a számláló eléri valamelyik értéket, akkor a megfelelo gomb ne legyen elérheto! (2 pont) 3. Készíts szókitaláló játékot! A gép egy elore tárolt listából válasszon egy szót, majd rajzoljon ki annyi vonalat, ahány betubol áll. Tegyünk ki egy input mezot is, ahol az egyes betukre tippelhetünk. Ha eltaláltuk, akkor az eltalált betuket jelenítsük meg a megfelelo helyen. Ha nem találtuk el, akkor számoljuk a hibás találatokat. Ha ez elér egy elore megadott értéket, akkor veszítettünk. Ha a szó összes betujét ez elott felfedtük, akkor nyertünk! (4 pont)